Thursday, June 12, 2014

Zâmbete la întâmplare

Servus !
Ia un loc, nu te-am mai văzut demult.
Da, da, nici tu pe mine.
          Cum mai ești ? Lasă-mă sa profit de faptul că nu te poți opri din citit aceste cuvinte si permite-mi să mai ingrămădesc cateva aici; un, doi, 3 virgula patru punct
Dacă vei continua să citesti cu viteza asta in continuare, s-ar putea sa cazi de pe scaun, ia-o mai I n c  e  t ca să nu ne prapadim precum Atlantida.
          Ce avem la ordinea de zi? O nouă abordare despre creativitate și sarcasm. Nu avem un subiect anume, pentru că azi lucrăm cu spontaneitate, asta presupune neobișnuita scena a unui crocodil care ia o cina romantica intr-un tren ce calatoreste din Moscova spre o parte din mulțimea vidă. Sarcascmul ar fi descris cel mai bine de poezia ce poarta titlul ”esti frumoasă” scrisa de mână.
Am uitat să-ti spun ca n-ai voie sa zâmbești, nici chiar acum. Să nu te îngrijorezi dacă nu înțelegi mare lucru, nu-i ca și cum se presupune ca trebuie să înțelegi ceva din a mea minte.
            Când eram mai mic, la școala, despre creativitate mi se spunea scurt si la obiect “Nu mai pierdea vremea fecior, fă ceva folositor”.
Nu stiu ce spui tu despre asta, dar Igor Cobileanksi spunea că “Importantă este idea, poți filma si cu o cutie de chibrituri”. Eu personal am avut mai multe cutii de chibrituri, dar mare lucru n-a iesit.
Daca te apuci sa-l cauti pe Igor Cobileansksi pe Google, sa stii ca m-am gandit deja ca o sa faci asta inaintea ta. Numai că acum n-o s-o mai faci…decât din orgoliu.
             O doamna mi-a mărturisit o dată că iubirea adevărată înseamnă atunci când te îndrăgostești de-o persoana pe care n-ai cunoscut-o încă. Altcineva mi-a spus că iubirea este atunci când ceva legat de cartofi prajiti, dar am uitat.
              Vreau să fac o mică paranteză  ). Așa ; Un paragraf scris in limba pe care am invațat-o de la desenele animate din anii 90 spunea ca “The world without is a reflection of the world within”.
             Câ-teo-dată când srciu îmi dau seama dinainte să citești tu, sau chiar eu, că îți vine să-mi corectezi gramatica. Asta fără să fac un prea mare efort intelectual. Zâmbește.
             Cel mai bun prieten al omului este câinele, asta spune multe despre restul oamenilor care nu sunt chiar așa de prieteni buni pe cât vrea câinele să dea din coadă că sunt.
             O prietenă mi-a spus odată că cei mai amuzanți scriitori sunt inginerii. “Ce coincidență !” m-am gândit eu în sinea mea fără să vreau să mă laud cu voce tare, mai bine să par modest, că poate cine știe ce-a ieși.
             Să fiu eu singurul care vede că hoții strigă...? Sunt singurul care m-am săturat de toți românii care s-au săturat de România pentru că-i o țara plină de proști? Hah. Dacă mă revolt odată...”Doamne și ferestre”  cum spunea un coleg de cămin care nu credea în Dumnezeu pentru că nici el nu știa exact.



Cel mai tare ma enervează când găsești soluția tuturor problemelor undeva;  ”Happiness is being at peace with oneself and one surroundings…” si descoperi că textul este incompl

No comments:

Post a Comment