Wednesday, January 28, 2015

Ești norocos


Ca să înțelegem despre ce anume vreau să vorbesc azi, dă-mi voie să subliniez încă de la început trei lucruri; Un pistol cu apă de izvor, o pereche de mănuși din lână țesute de bunica și simțul umorului (în cantități neprevăzute).

Ah și aproape că era să uit, Dub Fx - I am that I am.

``23w4ed5rftgyuhjoikpl1238asyhd123asd5678sadgh-ăpșl,mn

Mai sus, dacă te întrebai, se pot vedea câteva caractere apăsate aiurea, sau acolo mi-am curățat tastatura de praf, cum crezi tu de cuviință.

Dar să revenim în prezent, adică mai jos.

Se spune că într-un tărâm îndepărtat trăia odată un rege bătrân care avea trei fiice. Fiecare dintre ele poseda un talent inedit.
Primei fete nu-i plăceau cititorii curioși de fel, așa că nu vru nici în ruptul capului să spună măcar două-trei lucruri despre ea.
A doua fată a regelui putea să vadă și să înțeleagă diferența dintre container și conținut, dintre om și acțiunile/vorbele/gândurile/sentimentele lui, fără să le confunde între ele.
A treea fată a rlgeului nu știa scrie corect.
A patra fată a regelui prefera, oarecum, să-ți însele așteptările cu privire la cum trebuie descris un personaj de poveste.
În sfârșit, pe cel de-al cincilea fiu al regelui, cel mai mic și mai viteaz dintre ele, îl găsim prins într-o bătălie clasică cu dragonul fioros cu 6 capete, învârtind pe de-asupra capului un paloș uriaș, mai apoi încheind această mică povestire fără prea mult tam-tam.

Ai observat cum dacă fraza are un curs continuu, dar pe care dacă brusc îl tai la un moment dat, poți să-l trezești chiar și pe cel mai plictisit cititor ce încă nu s-a prins de ce urmea. Ai observat ?

Destul de faină faza, așa-i? Mai poți s-o citești odată.

Întrucât am primit plângeri din partea unor cititori cu privire la lipsa unei idei centrale din această postare, în sensul în care am fost întrebat, 'care-i, man, ideea de fapt?', m-am decis să răspund înaintea gurilor rele din presă.

-Nu știu, man, de asta scriu și eu, ca să aflu. Man.

Oricum, teoretic și practic vorbind, este foarte important să-ți iei inspirația de undeva, dar poate în egală măsură este la fel de important să nu-ți pierzi cititorul în fraze prea lungi, ce se vor a fi elegante și să spună multe lucruri importante despre găuri negre și structura moleculară a unui atom (hah), pentru că nu toată lumea are răbdarea să citească de la început de mai multe ori, sau chiar într-un mod continuu această frază, așa cum ai făcut-o tu.

În sfârșit. Pe câinele vorbitor, Petrișor, îl găsim ultimul la înaintare, descris în ultima ideea din acest text. El lătra niște cuvinte albastre ce putea fi deslușite în felul următor:

- De ce iară-s ultimul strigat la înaintare? Și pentru ce te uiți la mine? Cu tine vorbesc ! Tu nu știai că mintea ta își face de cap fără tine ? Să știi că ești norocos că afli asta de la mine, un câine vorbitor, ești foarte norocoasă. Cum? De ce schimb genul? Lasă asta ! Tu n-auzi că nu ești mintea ta, că mintea ta gândește în tine, zic. Mă întorc în imaginația stăpânului meu. Da,da, chiar dacă ți se pare că n-ai înțeles mare lucru. Poate că o să înțelegi dacă ți-o sp-Ham. Ham-Ham. Haaaam. Ham Ham Ham. 


Copyright Photo



No comments:

Post a Comment